Leon Competicion

Leon e-Racer

CONNECT 4.0: EGY ÚJ GENERÁCIÓ

Vezérelje elektromos járművét távolról a My CUPRA alkalmazással.

Kezelje CUPRA Born készülékét távoli hozzáférési szolgáltatásokon keresztül a My CUPRA alkalmazással.

Különleges jellemzők a teljesen elektromos modellekhez.

Köszöntheti az elektromos korszakot olyan szolgáltatásokkal, mint az e-Manager és a Routines, amelyek az elektromos járművek teljes vezérlésére összpontosítanak.

Bővítse navigációs rendszerét online infotainment rendszerrel.

Navigáljon a naprakész közlekedési információk, térképek és útvonalak segítségével. Fedezze fel az online nyelvi asszisztenst, és élvezze a webrádiót.

MY CUPRA APP

Kezelje járművét távolról az alkalmazással.

e-Manager.

Állítsa be az akkumulátor töltöttségi szintjét, és töltse fel járművét távolról. Bármikor ellenőrizheti az akkumulátor állapotát és töltését.

Rutinok kialakítása.

Aktiváljon és szerkesszen akár 5 profilt*, amelyek a kívánt helynek és időpontnak megfelelően betöltik járművét.

Légkondicionálás.

Állítsa be a kívánt belső és első üléshőmérsékletet**, és szabályozza azt távolról.

SZEREZZE BE A MY CUPRA ALKALMAZÁST.

MY CUPRA App iOS-re
MY CUPRA App Android-ra

ONLINE JÁRMŰKARBANTARTÁS

Ez a funkció értesíti Önt, amikor a karbantartás esedékes, figyeli a CUPRA állapotát, és megkönnyíti a kapcsolatfelvételt a kívánt szervizpartnerrel.**

Könnyű karbantartás.

Szükség esetén gyorsan és egyszerűen időpontot egyeztethet a műhelybe az infotainment rendszeren keresztül.

Központi kapcsolattartás.

Jó kezekben lesz. Válassza ki az Ön által előnyben részesített szervizpartnert és annak bevált, megbízható szolgáltatását, valamint kommunikációs csatornáját kényelmesen a My CUPRA alkalmazáson keresztül.

Biztonság.

Annak érdekében, hogy a CUPRA mindig optimális állapotban legyen, a problémákat automatikusan jelenti a kiválasztott szervizpartnernek, aki ezután értesíti Önt.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Hogyan hozhatok létre CUPRA ID felhasználói fiókot a My CUPRA alkalmazásban?

Felhasználói fiók (CUPRA ID) létrehozásához a My CUPRA alkalmazásban kattintson a Bejelentkezés, majd a Regisztráció lehetőségre. Ezután adja meg e-mail címét, és hozzon létre egy jelszót. Ezután kattintson a Regisztráció gombra. Automatikusan kap egy megerősítő e-mailt. A regisztráció befejezéséhez kattintson az e-mailben található linkre. Amikor első alkalommal jelentkezik be felhasználói adataival, személyes adatokat tárolhat (keresztnév, vezetéknév, születési dátum stb.).

Milyen felszerelésre van szüksége a járművemnek, hogy használni tudjam a CUPRA CONNECT 4.0 szolgáltatásokat?

 A CUPRA CONNECT CONNECT 4.0 szolgáltatások már benne vannak a CUPRA Born standard konfigurációjában.

- Ha a CUPRA Born fel van szerelve médiarendszerrel, akkor hozzáférhet a CUPRA CONNECT for Media System csomaghoz. Ez magában foglalja a Security & Service, a Remote Access és az Infotainment alkalmazások szolgáltatásait.

- Ha a CUPRA Born fel van szerelve navigációs rendszerrel, akkor hozzáférhet a CUPRA CONNECT navigációs rendszerekhez. Ez magában foglalja a Security & Service, a Remote Access és az Infotainment alkalmazások szolgáltatásait.

Mások irányíthatják az autómat az okostelefonjukról?

Járművét csak az elsődleges felhasználói fiók vezérelheti. Az elsődleges felhasználó az első CUPRA ID felhasználó, aki regisztrál/bejelentkezik járművére. Ha meg szeretné változtatni az elsődleges felhasználót, vissza kell állítania a gyári beállításokat a járműben, és újra át kell mennie a regisztrációs folyamaton.

Nem látom szolgáltatásaimat a My CUPRA alkalmazásban.

Győződjön meg arról, hogy a regisztrációs folyamat sikeresen befejeződött, és összekapcsolta CUPRA ID felhasználói fiókját, hogy távolról megtekinthesse az összes szolgáltatás állapotát a My CUPRA alkalmazáson keresztül. Ha nincs bejelentkezve, nem láthatja az elérhető CUPRA CONNECT szolgáltatásokat.

Mi a különbség az "online mód" és az "offline mód" között?

Az "Online módban" aktiválhatja a jármű/használati adatokat és a helyadatokat. Ezért Önnek is "online módban" kell lennie, mielőtt elkezdi a regisztrációs folyamatot, vagy ha bizonyos funkciókat, például privát segélyhívást szeretne használni.

Az "offline mód" megakadályozza az adatok küldését vagy fogadását az online funkciókhoz. Ha be van jelentkezve, az összes CONNECT szolgáltatást egyszerre aktiválhatja/deaktiválhatja a Privát mód (online/offline) kiválasztásával az üdvözlőképernyőn, a Vezérlőközpontban (földgömb ikon) és az Infotainment menü "Beállítások" alatt.

Mi az a töltőállomás szolgáltatás?

Ha regisztrál a CUPRA CONNECT-re, a környéken található töltőállomásokról szóló részletes információk frissülnek. Mostantól láthatja a nyitvatartásukat, a töltőállomások típusát és elérhetőségét is. Így mindig tudja, hol töltheti fel járművét menet közben.

Hol találom az Általános Szerződési Feltételeket és az adatvédelemmel kapcsolatos információkat?

A CUPRA CONNECT Adatvédelmi szabályzata és Általános Szerződési Feltételei a regisztrációs folyamat után érhetők el, az infotainment menüben a «Jogi nyilatkozatok» menüpontra kattintva. Az adatvédelemmel kapcsolatos információkat a My CUPRA alkalmazásban is talál.

Mi a szolgáltatás deaktiválása?

A szolgáltatás be- és kikapcsolási funkcióval a My CUPRA alkalmazás szolgáltatáskezelésében minden egyes szolgáltatáshoz külön-külön aktiválhatja vagy deaktiválhatja járművének infotainment rendszere által generált forgalmi adatokat. Ezenkívül az összes CONNECT szolgáltatás aktiválható/deaktiválható a privát mód kiválasztásával (online/online helyadatokkal/offline) az üdvözlőképernyőn, a Vezérlőközpontban (földgömb szimbólum) és az Infotainment menü "Beállítások" alatt. Míg a szolgáltatás deaktiválási funkcióval minden egyes szolgáltatást külön-külön deaktiválhat, az offline mód megszakítja az adatkapcsolatot a teljes infotainment rendszer számára, így a CONNECT szolgáltatások nem érhetők el.

A „Bejelentkezett felhasználó” hozzáférhet az „Elsődleges felhasználó” profiljához/adataihoz?

Nem, a "regisztrált felhasználó" nem fér hozzá. Amikor egy "regisztrált felhasználó" meg akarja változtatni az "elsődleges felhasználó" profilját, meg kell adnia az S-PIN kódot az adatvédelem biztosítása érdekében. Míg az "elsődleges felhasználó" a funkciók teljes skálájához hozzáfér, a "regisztrált felhasználó" csak korlátozottan, a "vendég felhasználó" pedig még szűkebb körű funkciókkal rendelkezik.

Meddig érvényes a CUPRA CONNECT 4.0 szolgáltatásokra való előfizetésem?

Minden kereskedelmi forgalomban lévő CUPRA CONNECT 4.0 csomaghoz hároméves ingyenes próbaidőszak tartozik, amelynek időtartama a CUPRA Born garanciális napján kezdődik. Az ingyenes próbaidőszak lejárta után a Szolgáltatások további használatához meg kell újítania előfizetését.

Mi az a parkolóhely-szolgáltatás?

A parkolási helyzet szolgáltatás segítségével bárhonnan megtalálhatja járművét. Gyorsan és egyszerűen megtalálhatja autóját az alkalmazáson belüli navigációval, amely pontosan megmutatja, hol van az autó a térképen, mikor parkolta le, és még azt is, hogy hogyan kell eljutni oda.

Mi az "Ajtók és világítás"?

Amikor a jármű azt észleli, hogy az állapot megváltozott/az ügyfél figyelmét igényli, push értesítést küld a My CUPRA alkalmazáson keresztül. A következő riasztási állapotok jelennek meg, ha ezen a területen valami figyelmet igényel:

- Ajtók: nyitva
- Ablakok: nyitva
- Helyzetjelző: bekapcsolva
- Kézifék
- Gyújtás (be/ki)

Mi az online célimportálás/online útvonalimportálás?

Utazási célját otthonról vagy bárhonnan beállíthatja a MY CUPRA alkalmazással (a Térkép--->Útvonal importálás alatt), és átviheti a jármű navigációs rendszerébe.

Ezenkívül megtervezheti az útvonalat a kívánt úti célhoz. Különböző útvonalak menthetők el, útvonalonként legfeljebb 4 megállóval, beleértve az úti célt is.

Mehr anzeigen

* A töltési profilokat először a járműben kell létrehozni, és azokat egy adott helyre kell kötni.

** Néhány CONNECT funkció nem érhető el az eredeti CUPRA Born verziókban. Kérdezze meg CUPRA partnerét, hogy mely CONNECT funkciók kompatibilisek járművével.

CUPRA Connect digitális szolgáltatás támogatási igénye esetén kérjük hívja a +800 6000 40 20 számot vagy írjon a cupradigitalsupport(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com vagy cupra-id-support(kwfat)cupraofficial(kwfdot)com e-mail címre, ahol kollégáink magyar nyelven nyújtanak tájékoztatást.