Mi az a Plug & Charge?
Amikor a Plug & Charge funkcióval tölti járművét, mindössze a töltőkábelt kell csatlakoztatnia a járműhöz, és a töltési folyamat automatikusan elindul. A kezdeti beállítás után többé nem kell töltőkártyát vagy alkalmazást használnia, amikor nyilvános töltőállomáson tölti járművét. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy a Plug & Charge még nem érhető el minden nyilvános töltőállomáson.
Mire van szükségem a Plug & Charge használatához?
A Plug & Charge használatához a következőkre van szüksége:
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a járművem szoftvere kompatibilis-e a Plug & Charge szolgáltatással?
Bizonyos esetekben a "Plug & Charge" menü nem jelenik meg, ha a jármű nem rendelkezik 3.1-es vagy újabb szoftverrel. Ha látja a Plug & Charge opciót, de nem kompatibilis járművel rendelkezik, akkor az alkalmazásban hibaüzenet jelenik meg, amely szerint a jármű szoftvere nem támogatja a Plug & Charge funkciót.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a Plug & Charge sikeresen be lett-e szerelve a járművembe?
A tanúsítvány telepítése után a Plug & Charge ikon megjelenik a jármű töltési beállításai alatt.
A tanúsítvány telepítése után a Plug & Charge kapcsoló megjelenik a jármű töltési beállításai alatt.
A Plug & Charge egy további hitelesítési módszer (például az RFID töltőkártya). A Plug & Charge használatának nincs további költsége.
Szükségem van speciális kábelre a Plug & Charge használatához?
A Plug & Charge használatához nincs szükség speciális kábelre.
Mennyi ideig tart a töltés elindítása a Plug & Charge funkcióval?
A szerverek sebességétől függően körülbelül egy percet vesz igénybe, amíg a töltési folyamat elindul.
Hibaüzenetet kapok, amikor megpróbálom aktiválni a Plug & Charge funkciót az alkalmazásban.
Kérjük, forduljon az ügyfélszolgálathoz, és tudassa velük, hogy pontosan milyen hibaüzenetet lát az alkalmazásban.
Hogyan tudom kikapcsolni a Plug & Charge-t?
Ha rövid időre szeretné kikapcsolni a Plug & Charge funkciót (pl. benzinkúti hibaelhárításhoz), gyorsan kikapcsolhatja a Plug & Charge váltókapcsolóval a jármű töltési beállításainál. Ha hosszabb időre szeretné kikapcsolni a Plug & Charge funkciót, vagy teljesen le szeretné állítani a használatát (például mert eladta a járművét), távolítsa el a tanúsítványt a járműből, és távolítsa el a Plug & Charge opciót a töltési tarifák közül.
Eltávolíthatom a Plug & Charge tanúsítványomat az előző járművből, és telepíthetem az új járművembe?
A Plug & Charge tanúsítványt bármikor eltávolíthatja járművéből, ha eltávolítja a tanúsítványt a járműből, és eltávolítja a töltési tarifái közül. A folyamat során a Plug & Charge tanúsítvány eltávolításra kerül a jármű azonosító számából (VIN). A folyamat befejezése után aktiválhat egy új tanúsítványt a töltési tarifájával, és telepítheti ezt a tanúsítványt új járművébe, feltéve, hogy a jármű megfelel a Plug & Charge szoftverkövetelményeinek.
Mely töltési tarifaszolgáltatók (MSP-k / EMP-k) támogatják a Plug & Charge funkciót?
A Plug & Charge funkciót jelenleg a következők támogatják:
A következő MSP-k/EMP-k hamarosan bemutatják a Plug & Charge-t:
Mely töltőállomás-üzemeltetők támogatják a Plug & Charge funkciót?
A Plug & Charge működéséhez a benzinkút üzemeltetőjének támogatnia kell a DIN ISO 15118 szabványt. Jelenleg ezt a szabványt az Ionity, a Shell, az Arral, a BP, a Mer, az Allego, az E.ON Drive, az Iberdrola és az Enel támogatja. Más szolgáltatók a DIN ISO 15118 szabványt fogják alkalmazni, és a jövőben támogatni fogják a Plug & Charge funkciót.
Ki kell kapcsolnom a Plug & Charge funkciót, hogy a kártyán vagy az alkalmazáson keresztül tölthessek egy nyilvános töltőállomáson, amely nem kompatibilis a Plug & Charge rendszerrel?
Ha egy adott nyilvános töltőállomás nem Plug & Charge-kompatibilis, a jármű egyszerűen az RFID-kártya vagy az alkalmazás engedélyezésére vár.
Nem tudom használni a Plug & Charge funkciót nyilvános töltőállomásokon.
Először is győződjön meg arról, hogy a töltőállomás kompatibilis a Plug & Charge funkcióval. Ha problémái vannak a Plug & Charge kompatibilis töltőállomással, kapcsolja ki a Plug & Charge funkciót a töltési beállítások kapcsolójával.
Ezután próbálkozzon a következő lépésekkel:
Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, további segítségért forduljon az ügyfélszolgálathoz.
A Plug & Charge használatához a felhasználóknak regisztrálniuk kell a CUPRA CONNECT-en, és rendelkezniük kell CUPRA azonosítóval.
CUPRA Connect digitális szolgáltatás támogatási igénye esetén kérjük hívja a +800 6000 40 20 számot vagy írjon a [email protected] vagy [email protected] e-mail címre, ahol kollégáink magyar nyelven nyújtanak tájékoztatást.